دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دانلود آهنگ جدید یکم یکم از ساسی و سحر

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ق.ظ
Download New Music Sasy Mankan Ft Sahar - Yekam Yekam

دانلود آهنگ جدید ساسی و سحر به نام یکم یکم با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید یکم یکم از ساسی و سحر
دانلود آهنگ ساسی و سحر با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

http://dl.musicwe.ir/95/4/Coming/Sasy-Yekam-Yekam.jpg

 

موزیک جدید و بسیار زیبای خواننده ساسی مانکن ، با بهترین کیفیت و متن آهنگ رایگان و لینک مستقیم

ترانه و آهنگساز : ساسی مانکن ، تنظیم : نوید میرزایی

به زودی تیزر این آهنگ آماده میشه

این آهنگ فیت با یکی از خوانندگان معروف می باشد

اخبار تکمیلی در همین رابطه از همین صفحه…

متن ترانه ، تکست ، شعر و دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن یکم یکم

 

ساسان یافته[نیازمند منبع] با نام هُنری ساسی مانکن (۲۷ آبان ۱۳۶۷-اهواز) از خوانندگان ۶و۸ است. وی در میانهٔ دههٔ هشتاد به همراه همشهری‌اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوش‌واره» به همکاری با او ادامه داد. ساسی مانکن پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده است.

وی پیش از نخستین مصاحبهٔ رسمی‌اش در تابستان ۱۳۹۱ که در آن برای اولین بار زادروز صحیح خود را (در گفتگو با لیلی نیکونظر از آمریکا) اعلام کرد، عمدتاً خود را بزرگتر از سن واقعی‌اش معرفی می‌نمود تا قضاوت عامه دربارهٔ آهنگ‌هایش با لحاظ سن و سال جوانش تحت تاثیر قرار نگیرد. ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر (نرم‌افزار) دانشگاه نواب قزوین بوده است با موفقیت برخی آهنگ‌ها مانند «رپ بندری» در سال ۸۶ و «پارمیدا» در سال ۸۷ درس و دانشگاه را رها کرد و اختصاصاً به خوانندگی پرداخت.

در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی – سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد. خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم‌های سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» (۱۳۷۸) چندان موفق نبود. او در سال ۱۳۸۱، رکورددار بود. شش فیلم با بازی او در سال ۱۳۸۱ در سینماهای تهران به روی پرده رفت: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت. او تا به حال در چهار فیلم هتل کارتن، دست‌های آلوده، مزاحم و تله از ساخته‌های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته‌است. وی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ برای بازی در فیلم شب شد. همسر وی نیلوفر خوش خلق از بازیگران سینمای ایران است وهمچنین تنها فرزند وی «دارا حیایی» است. دارا حیایی متولد سال ۱۳۷۵ است.

دانلود آهنگ جدید ساسی و سحر یکم یکم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۹
4lirezam mo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی