دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

میلاد باران دیوونه وار

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید میلاد باران به نام دیوونه وار با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید میلاد باران به نام دیوونه وار
دانلود آهنگ دیوونه وار با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ


دانلود آهنگ جدید میلاد باران دیوونه وار

متن آهنگ میلاد باران دیوونه وار

  ♫♫♫

حالم عجیبه وقتایی که من با تو تنهام رو اَبرام حالم عجیبه وقتی که میگیرم دستاتو تو دستام تو روبرومی تو اینجایی باورم نمیشه آروم نمیشم میدونم آخرش این چشما منو میکشه

دیوونه وار تورو دوست دارم تمومه حسمو میذارم دنیا تو دستام جا میشه وقتی هستی کنارم … ♫♫♫

اولین باره چیزی نمونده که من کم کم عاشق شم دوست دارم امشب تو رو با تمومه وجودم ببوسم اولین باره به معنای واقعی خوشحالم غمگینم باشم وقتایی که تو پیشم هستی من بیخیالم

دیوونه وار تورو دوست دارم تمومه حسمو میذارم دنیا تو دستام جا میشه وقتی هستی کنارم

میلاد باران دیوونه وار

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۴
4lirezam mo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی