دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دانلود آهنگ محمد سبزیان دلبر

شنبه, ۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۹ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید محمد سبزیان بنام دلبر با بالاترین کیفیت
Download New Music Mohammad SabzianDelbar
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید محمد سبزیان دلبر

دانلود آهنگ جدید محمد سبزیان دلبر

 

توی دنیا مثل تو یکی واسه نمونست عشق من دلبریهاش تکه یکی یه دونست
عشق من دلبری هاش تکه یکی یه دونست
قربون چشات برم توهستی تنها دلبرم
روز به روز علاقمون که داره میشه بیشترم بانگات ردوبدل میکنی حس خوب برام
هر طرف توباشی من به عشق تو همون ورام
عاشقم کردی باتومیچسبه شبگردی هرکجامیری باید که زودی برگردی
وصله به توجونم آهای عزیزتراز جونم
دور نشواز من آخه بی تونمیتونم

هرکی مارومیبنیه میگه ایناچشونه
شدم از خوشگلی زیاد تودیوونه
اسم تو جار میزنم تموم شهر بدونه
ازاین احساس عمیقی که توقلبمونه
عاشقم کردی باتو میچسبه شبگردی هرکجامیری باید که زودی برگردی
وصله به توجونم آهای عزیزتراز جونم
دورنشو از من آخه بی تو نمیتونم

دانلود آهنگ

موزیک وی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی