دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دانلود آهنگ زانکو برو سمت علی

جمعه, ۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۰۲:۰۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید زانکو و فرزاد فروهر به نام برو سمت علی

ترانه: حمید فریزند, موزیک: حسین حافظ, تنظیم: سینا گلزار

Download New Music Zanco Ft. Farzad ForouharBoro Samte Ali

دانلود آهنگ زانکو و فرزاد فروهر برو سمت علی

متن آهنگ برو سمت علی زانکو

حرف دل مادرمه دیدی هرچی کمه برو سمت علی
باید دیگه خسته نشی میشه یکی بشی مث عبد ولی
دوست دارم تو دلم ریشه زدی دوسم داری با همه خب و بدیم
دوست دارم تو رفیق خوبمی تکلیفم روشنه وقتی تو همراهمی
دوست دارم تو دلم ریشه زدی دوسم داری با همه خب و بدیم
دوست دارم تو رفیق خوبمی تکلیفم روشنه وقتی تو همراهمی
تو که دنیامی چرا از دنیا بترسم تو که باهامی
تو بهونه واسه ی خنده به دردامی آخه آقامی
دوست دارم تو دلم ریشه زدی دوسم داری با همه خب و بدیم
دوست دارم تو رفیق خوبمی تکلیفم روشنه وقتی تو همراهمی
دوست دارم تو دلم ریشه زدی دوسم داری با همه خب و بدیم
دوست دارم تو رفیق خوبمی تکلیفم روشنه وقتی تو همراهمی


دانلود آهنگ جدید زانکو و فرزاد فروهر برو سمت علی

 

موزیک وی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی