دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

امیر تتلو از تمرین پرسپولیس اخراج شد و برای همیشه خوانندگی کنار گذاشت!

 Tataloo   News

 

 

Tataloo   News

 

به گفته امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو کلا دیگه تو هیچ زمینه اى فعالیت نخواهم کرد.!!!

متن کامل پیام تتلو :

راستش تا صبح بیدار بودمو فقط و فقط فکر !! به یه نتیجه ی خوب رسیدم !! من فهمیدم وقتى بقیه نمیخوان ، نمیشه به زور و یه نفرِ جلو رفت !! از همه درها امتحان کردم ! نشد ! وقتى انقدر نمیشه یعنى خدا نمیخواد !! من فهمیدم کلاً منو نمیخوان ، حالا من بیام روزى ٢٠ ساعت بدوئم !! آلبومَم که تموم شد ! حالا بیام ١٠ تا آلبومِ دیگه بسازم ! همه حرفامَم که زدم ! خدایا خودت میدونى که تو هر زمینه اى هر چى از دستم برومد کردم !! حالا که گل نکاشتم هیچى تازه شدم دردسر واسه تیمى که خدا میدونه از بچگى فقط آرزوم قهرمانیش بوده !! همون نباشم بهتره !!! معذرت میخوام از همه !! قول میدم دیگه هیچ جا تو هیچ زمین ورزشى دیده نشم و قول میدم کلاً گُم و گور شم !!!!! با آرزوى عشق و بهترین ها براى ایران و ایرانى اینجانب امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو کلا دیگه تو هیچ زمینه اى فعالیت نخواهم کرد !!! فقط یه ویدئو میمونه از آهنگِ ” تو تو دیدِ من نیستى ” و تو اون ویدئو هم آخرش میمیرم براى همیشه !!!!

 

 

 

 

عکسهای امیر تتلو در تمرین پرسپولیس

عکسهای امیر تتلو در تمرین پرسپولیس

عکسهای امیر تتلو در تمرین پرسپولیس

عکسهای امیر تتلو در تمرین پرسپولیس

عکسهای امیر تتلو در تمرین پرسپولیس

عکسهای امیر تتلو در تمرین پرسپولیس

 

 

 

نظرات  (۵)

Salam amir jan nemikham narahatet konam vali khodet dari majburam mikoni amir to toro khoda naro amir morteza ke raft baray hamishe vali Amir to na to nabayad beri doreste raftan morteza ba to tafavot dare vali khaheshan naro amir mardom bedun to chizi nista khaheshan 😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😭😭😭😭😭😭😭😭😭😪😪😪😪😪😪😪😪😪😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😂😂😂😂😂😂😂😂😂😥😥😥😥😥😥😥😥😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰 
Amir hosein bedun to mimirim toro khoda naro man asheghetam lotefan Amir havadarato tanha NAZAR😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۴ امیررضا رسولی
چی داری میگی این همه طرفدار چرا آخه خواهش میکنم کار ی انجام ندی که .. ماتورو خیییییلی دوست دارم با آهنگات آرامش میگیریم به ما فکر کن که بعد تو چی به سرمون میاد خواهههههههههههههههههههههش میکنم نروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووامیرتتلو من وخانوادم عاشقتم چرااخه تروخدا نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جان من وهوادارات و..............تروخدا.....................  جون......
امیرتتلو من وخانوادم عاشقتم چرااخه تروخدا نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جان من وهوادارات و..............تروخدا.....................
چی داری میگی این همه طرفدار چرا آخه خواهش میکنم کار ی انجام ندی که .. ماتورو خیییییلی دوست دارم با آهنگات آرامش میگیریم به ما فکر کن که بعد تو چی به سرمون میاد خواهههههههههههههههههههههش میکنم نرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی