دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ویدیو

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دانلود آهنگ جدید ابی بغض

جمعه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۰۱:۵۳ ق.ظ

دانلود آهنگ قدیمی ابی بنام بغض با بالاترین کیفیت

Download Music EbiBoghz

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ ابی بغض

دانلود آهنگ ابی بغض

متن اهنگ بغض ابی

با چی خالی کنم هر شب یه بغضی قد یه کوهو

شبایی که بغل کردم یه قاب عکس بی روحو کجایی که ببینی من چه دردی میکشم بی تو

چه زجری میکشم وقتی میبینم جای خالیتو

تا رفتی خاطرات تو رفیق اشک چشمامن در و دیوار این خونه غریبی میکنن با من

یه دریا بودی و چشمم حریف بغض دریا نیست

تو اونقدر دور رفتی که ازت یک قطره پیدا نیست

کجایی که ببینی من چقدر دل خسته و تنهام

ببینی زندگی بی تو داره جون میده رو دستام

منو تو ما شده بودیم عذابم میده من بودن

با داغ دوری از دستات یه عمری تن به تن بودن

دلم میگیره از تقدیر که دور از هم رهامون کرد

اگه قسمت جدایی بود واسه چی آشنامون کرد

 

دانلود آهنگ

موزیک وی

 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۸
4lirezam mo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی